مباني طراحي سايت

امروزه داشتن وب سايت براي شركتها ، سازمان ها و موسسات يك نياز نيست بلكه ضرورت است . در عصر ارتباطات، اينترنت و صفحات وب از جمله مهمترين ابزارهاي ارتباطي انسان در هزاره سوم به شمار مي آيند. گستردگي و سرعت دسترسي به اطلاعات يك وب سايت و توليد و نشر اطلاعات در كوتاهترين زمان از مهمترين ويژگيهاي يك وب سايت مي باشد. اين ويژگي در يك وب سايت حرفه اي كه تمامي استانداردهاي طراحي سايت و بهينه سازي وب را رعايت كرده بيشتر نمود پيدا مي كند و اين امر باعث شده تا در بين سايت ها رقابتي در جهت بهتر ديده شدن صورت بپذيرد. اين ديده شده و جذب مخاطب و يا به اصطلاح ايجاد ترافيك سايت مستلزم يك تيم طراحي سايت حرفه اي و خبره بوده تا دانش طراحي وب سايت و سئو بهينه سازي وب را بداند تا در هنگام طراحي ، سايتي حرفه اي و كاربرپسند را توليد نمايد.
طراحي سايت به پيشرو رايانه

 

دلايل استفاده از طراحي سايت
مديران در عصر حاضر و در دنياي اينترنت و تجارت الكترونيك براي گسترش كسب و كار خود و فروش بيشتر محصولات بدنبال ديده شدن و تبليغات هستند . تبليغات محيطي و بازاريابي رو در رو در تجارت هاي امروزي كه بر پايه اينترنت و دنياي مجازي مي باشد شيوه اي سنتي يا به نوعي منسوخ شده مي باشد. براي حل اين مساله ، وب سايت راه حلي مناسب براي مديران صاحب كسب و كار مي باشد.

وب سايت ها صفحات پويا و ويتريني شبانه روزي و 24 ساعته هستند كه بدون هزينه زياد جهت ساخت و نگهداري ، حجم بسيار بزرگ و غيرقابل باوري از كاربران و مشتريان را براي شما آورده و تبليغات شما را به بهترين حالت و در تمام زمان ها انجام مي دهد. وب سايت ها انواع مختلفي را دارا مي باشند كه نوعي از آنها ثابت بوده و جنبه اطلاع رساني را دارند كه به اين دسته از وب سايت ها ، سايت استاتيك گفته مي شود . نوع ديگر و مدل هوشمندتر آن وب سايت دايناميك بوده كه قابليت تغيير و واكنش به هر كاربر را دارند. اين بدين معناست كه وب سايت به ازاي هر درخواستي كه مشتري ارسال مي كند پاسخي مطابق آن را برگردانده كه همين روند باعث پويايي و ارتباط بين سايت و كاربر مي شود، نوع ديگري از وب سايت نقش كليدي در سازمان و يا شركت را داشته و پل ارتباطي بين مشتري، سازمان، پرتال خبري، اتوماسيون اداري و بازاريابي اينترنتي را دارا مي باشد، چنين وب سايتي در صورت طراحي مناسب مي تواند باعث رشد فروش، كيفيت سرويس دهي و بالا رفتن راندمان شركت گردد.

پويايي و انعطاف وب سايت به اندازه اي است كه مي توان از آنها حتي بعنوان ويترين مناسبي براي فروش محصولات استفاده كرد و يا به اصطلاح فروشگاه اينترنتي را راه اندازي نمود كه در آن بدون محدوديت فضا و مكان محصولات خود را دسته بندي كرده و به فروش رساند.
تيم طراحي شركت به سامان پيشرو رايانه در امر طراحي وب سايت ،سئو و بهينه سازي وب سايت و فروشگاه اينترنتي و طراحي پرتال خبري پيشرو بوده و با بهره گيري از متخصصين باتجربه و كارآزموده خود و با استفاده از آخرين و بروزترين تكنولوژي هاي طراحي وب سايت و بهينه سازي وب اين هدف را در سر مي پروراند تا در مسير پرتلاطم و پر فراز و نشيب تبليغات و تجارت الكترونيك اين ماموريت را بخوبي انجام داده و همراه مديران نوانديش و كارآفرين باشد.

 

روال طراحي سايت
گام اول : جمع آوري اطلاعات و بررسي نياز مشتري
گام اول در روال طراحي وب سايت دريافت اطلاعات و ايده مشتري مي باشد . ايده اي كه مشتري در ذهن پرورانده تا بتواند از طريق بستري به نام سايت به ان برسد. اين گام مهمترين مرحله در موفقيت مشتري در كسب و كار خود مي باشد زيرا پايه و اساس سايت از همين لطلاعات ساخته خواهد شد.
گام دوم : ارايه مشاوره و پيشنهاد فني رايگان به پيشرو
گام دوم مشاوره رايگان متخصصيت وب و طراحي سايت شركت به پيشرو مي باشد. متخصصين ما با آناليز اطلاعات دريافتي مشتري و در نظر گرفتن مخاطبين آن نقشه سايت را كشيده و ارايه مي دهد . اين گام مستلزم تجربه تيم آناليز بوده كه تيم تحليل گر و آناليز پيشرو در اين امر پيشرو و پيشتاز مي باشد.
گام سوم : طراحي پوسته و رابط گرافيكي سايت
گام سوم و گامي كه مي تواند ترافيك سايت را تامين و تضمين كند رابط گرافيكي يا همان ظاهر سايت مي باشد. اين فرآيند با در نظرگرفتن موضوعات مرتبط با روانشناسي رنگها ، روانشناسي جنسيت ها ، توازن اجزاي سايت و بهينه سازي وب سايت به مشتري ارائه مي گردد.
گام چهارم : پياده سازي و توسعه
Document مشتري كه حاصل جمع بندي سه گام قبل مي باشد تحويل تيم فني و برنامه نويسي داده مي شود. اين تيم با زمانبندي اعلام شده پروژه را آماده و تحويل واحد تست مي دهند.
گام پنجم : تست و تحويل
سايت طراحي شده از تيم فني به تيم تست رفته و بعد از تست آن تحويل مشتري داده شده و راه اندازي مي شود.
گام ششم : نگهداري و بهينه سازي
بعد از راه اندازي سايت نوبت به معرفي آن به كاربران و مخاطبان مي باشد . فرآيند معرفي كه شامل يك سري از تكنيك هاي يسئو از قبيل : ثبت نام در موتورهاي جستجوگر ، بهينه سازي وب سايت ، مديريت كلمات كليدي ، مديريت عناوين سايت و موارد ديگر مي باشد در اين گام صورت مي پذيرد.
نوشته شده توسط غزل خانوم | ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸:۰۵ | آرشيو نظرات (0) :موضوع |